Μερικά remix είναι καλύτερα απο τα original

Seven Nation Army - White Stripes (Ibiza Voice Remix)

Το μόνο σημείο που το original υπερτερεί του remix είναι το video clip και αυτο γιατι το remix δεν έχει.

Scooter - Ti Sento

Το original ήταν ένα χαζό Ιταλικό disco κομμάτι. Το remix μακραν καλύτερο αν και εχω μια αίσθηση οτι όλα τα τραγούδια του νεου CD του Scooter κάτι μου θυμίζουν , σα να είναι όλα remix.

Boom Boom Pow Guetta’s remix

Παρ’ όλο που ο Will.I.Am έκανε μια συνεργασία με τον David Guetta και βγαλαν το I Wanna Go Crazy εδώ προτίμησε να κάνει την original επιτυχία με τους Black Eyed Peace. Εμένα πάντως μου αρέσει περισσότερο το remix του Guetta.

Paul van Dyk - For An Angel 2009

Εδώ έχουμε μια περίπτωση που ο ίδιος ο καλλιτέχνης έκανε ακόμα καλύτερο ένα παλιό διάσημο κομμάτι του.

The Killers - Human (Ocelot Remix)

Το remix αυτου του τραγουδιού που ακούγεται περισότερο είναι του Armin van Buuren αν και κατα τη γνωμη μου αυτο είναι καλύτερο.

Αν ξέρετε κι εσείς κάποιο remix ή re-edit που είναι καλύτερο απο το original ή και ισάξιο , απλώς αφίστε σχόλιο.

0 σχολίασαν:

Δημοσίευση σχολίου

 

Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
.